Ben jij klaar voor een betekenisvolle rol als senior managementassistent in het hart van de regionale samenwerking voor een gezonde toekomst in Zoetermeer? Met jouw enthousiasme en toewijding neem je de leiding in het ontzorgen van het programmabureau en de programmadirecteur. Deze rol biedt jou de unieke kans om bij te dragen aan een ambitieuze visie en de ontwikkeling van gezondheidsregio Zoetermeer en Zoetermeer 2025.

JOUW ROL ALS SENIOR MANAGEMENTASSISTENT

Als senior managementassistent speel je een cruciale rol in het programmateam door ondersteuning te bieden bij alle secretariële en administratieve taken. Jij bent de organisatorische spil, beheert de agenda van de programmadirecteur en neemt zelfstandig verantwoordelijkheid voor post- en telefoonafhandeling. Vergaderingen worden onder jouw regie perfect voorbereid, georganiseerd, waar nodig genotuleerd en de verspreiding van vergaderstukken verloopt vlekkeloos.

Wat deze functie extra aantrekkelijk maakt, is dat jij als een ware spin in het web fungeert. Jij brengt bestuurders, organisaties en professionals samen in de ambitie om een gezonde regio te realiseren. Jij bent de natuurlijke bruggenbouwer die soepel beweegt in een veranderend landschap. Pro-activiteit en zelfsturing zijn jouw tweede natuur, waardoor je niet alleen het werk overziet, maar ook prioriteiten kunt stellen.

WAT WIJ VAN JOU VERWACHTEN

Als verbindende en energieke managementassistent ben jij de ideale kandidaat als je:

– Energie krijgt van de visie en ambities van Zoetermeer 2025 en Gezondheidsregio Zoetermeer;

– Een hbo- of mbo (niveau 4) diploma hebt in de richting van directiesecretaresse of managementassistent;

– Minimaal 5 jaar ervaring hebt als directiesecretaresse of managementassistent;

– Het vermogen hebt om initiatief te tonen, diverse taken aan te kunnen, en een proactieve houding hebt;

– Outgoing en doortastend bent; gaat er iets mis, dan los je het snel en soepel op;

– Het vermogen hebt om als een spin in het web te functioneren en alles goed te overzien;

– Enthousiast, stressbestendig en nauwkeurig bent;

– Goede beheersing hebt van Microsoft Office en online vaardigheden;

– Sterke (interculturele) communicatieve vaardigheden in het Nederlands hebt;

– Je bent 26 uur per week beschikbaar, het liefst verdeeld over 4 of 5 dagen.

 

WAT JIJ VAN ONS KRIJGT

– Een uitdagende en afwisselende functie;

– Een informele werksfeer met collega’s en korte lijnen binnen het programmabureau;

– Een gloednieuw en mooi kantoor waar alle voorzieningen aanwezig zijn;

– Een aantrekkelijk salaris in salarisschaal 6 volgens de CAO-huisartsenzorg;

– Mogelijkheid tot gedeeltelijk thuiswerken;

– Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, inclusief reiskostenvergoeding, zakelijke mobiele telefoon, eindejaarsuitkering van 8,33%, en vakantiegeld van 8%;

– Een dienstverband van in eerste instantie 2 jaar;

– Pensioenopbouw bij Pensioenfonds Zorg en Welzijn.

 

INTERESSE? REAGEER NU!

Stuur je sollicitatie (CV en motivatiebrief) naar werkenbij@eerstelijnszorgzoetermeer.nl. Voor meer informatie over Zoetermeer 2025, bezoek www.zoetermeer2025.nl. Heb je vragen of wil je meer weten? Neem contact op met Bregje Thomassen, directeur van de Vereniging Gezondheidsregio Zoetermeer, via b.thomassen@gezondheidsregiozoetermeer.nl of 06-24862070.

Let op: Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld. Ongevraagde hulp van bureaus voor vacatures wordt niet geaccepteerd. Toegestuurde CV’s (in welke vorm dan ook) door bemiddelingsbureaus worden gezien als eigendom van de Vereniging Gezondheidsregio Zoetermeer zonder enige vergoeding verschuldigd.

Financiële verantwoording

Schaal 10, CAO huisartsen